Klachten

Hoe gaat by shelley met u klacht om?
Salon: Een klacht mailt u naar shelley_rvd@hotmail.com.
Een klacht zal te allen tijde vertrouwelijk worden behandeld.
Graag de klacht zo duidelijk mogelijk vermelden eventueel kunt u foto’s toevoegen van hetgeen waar de klacht om gaat.
Opleiding/Workshop/Cursus: Een klacht mailt u naar shelley_rvd@hotmail.com.
Een klacht zal ten alle tijden vertrouwelijk worden behandeld.
Hoe nu verder?
Nadat een klacht is ontvangen krijgt u een bevestiging van ontvangst.
By Shelley gaat aan de slag met de klacht en zoekt naar een passende oplossing voor beide partijen.
Na de bevestiging van ontvangst gaat er een termijn van 14 dagen in waarin antwoord wordt gegeven op de klacht. Als een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, wordt u hier direct door By Shelley van op de hoogte gesteld.
By Shelley gaat een indicatie geven wanneer zij verwacht uitsluitsel te kunnen bieden.
Mocht de oplossing die By Shelley u biedt niet zijn wat u verwacht dan kunt u uw klacht voor leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.
Het oordeel van de geschillencommissie is voor By Shelley bindend. Eventuele consequenties worden door By Shelley snel afgehandeld.
Klacht indienen?
Neem dan gerust contact op.